Under sommerfesten i regi av HSMAI og Oslo Handelsstands Forening tirsdag kveld, stakk Nespresso Eger av med den gjeve kundeservice-prisen, da HSMAI delte ut sine Service Awards Norway 2016. Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo mottok hederlig omtale i samme kategori.
Stemningen var høy da om lag 150 mennesker var samlet til fest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, for å feire sommeren – og vinnerne i de respektive konkurransekategoriene.
– Vi er imponert over servicenivået hos begge vinnerne, og, ikke minst, over gullvinneren, Nespresso Eger, for den personlige servicen de yter, sier juryens leder, høyskolelektor Ulf Stigen ved Høyskolen Kristiania.
– Vi er utrolig stolte over å ha vunnet HSMAIs Service Award for vår boutique på Eger. Da vi flyttet boutiquen i November 2016 var målet å fortsette vårt fokus på at Nespresso skal være et sted for en spennende kaffeopplevelse, nye smaker og storytelling. Vår tasting bar er nå plassert i hjertet av boutiquen hvor vi ønsker alle våre kunder velkommen til å snakke med våre kaffespesialister og kanskje finne en ny favorittkaffe, sier Nespresso Norways BEO Susan Bonsak.
Her er juryens begrunnelse, ordrett gjengitt:
Vinneren har hatt stor suksess med sin nyrenoverte butikk midt i Oslo sentrum. Serveringsbaren har blitt hjertet til inspirasjon og storytelling. Nordmenns favorittdrikk kombinert med personlig service og muligheten til å prøve produktet før kjøp, bidrar både til økt kundetilfredshet og økt salg.
Det er svært gledelig å kåre Nespresso Eger som vinner i kategorien Customer Service. HSMAI gratulerer!
Sommerfesten og prisutdelingen kunne knapt ha funnet sted under bedre forhold, som det fremgår av disse bildene:
Toppfoto: Nespresso Eger mottar vinnerprisen i kategorien Customer Service under HSMAIs sommerfest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, tirsdag 20. juni 2017. Fotograf: Ida Øksdal-Korneliussen.
Om du fortsetter å bla i sidene, godtar du nettstedets bruk av informasjonskapsler, utelukkende av praktiske hensyn. Nærmere detaljer
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.